Warsztaty Dekoratorskie proARTI

Prowadzący

Artur Chojnacki

Prywatnie tata trójki dzieci i mąż Ewy.

Właściciel firmy proARTI, którą otworzył w 2005 roku zaczynając swoją przygodę z dekoracjami. Zapoczątkował dekoracjami balonowymi, z czasem rozszerzając ofertę o tkaniny, oświetlenie, florystykę itp. O balonach i dekoracjach wie wszystko. Jego „konik” to dekoracje ślubne i urodzinowe. Dekoracje eventów też nie są mu obce. :) Od lat dekorator i współorganizator projektów z DJ Killerem, DJ Cyprexem, DJ Inoxem jak „135m pod ziemią” w Wieliczce czy „Summer Love Boat” w Mikorzynie, lokalnych balów charytatywnych np. „Bal Marzeń Fundacji Podaj Dalej”, organizator Połowinek, Studniówek jak również Konińskich Targów Ślubnych. Dekoracje to jego pasja. W dekoracjach nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Nikt tak jak on nie potrafi przeobrazić hali sportowej w baśniową salę balową.

W pracy dekorator perfekcjonista. Ciągle poszukuje nowości sukcesywnie rozszerzając ofertę o nieszablonowe i nietuzinkowe rozwiązania. Ogromną wagę przywiązuje do jakości. To nie tylko dekorator, to wizjoner, który również projektuje, tworzy i wprowadza do sprzedaży własne produkty dla branży dekoratorskiej jak stojaki, stelaże, szablony do balonów czy napisy ze styroduru. Skarbnica wiedzy w zakresie organizacji, logistyki i niezbędnego zaplecza technicznego podczas dekoracji.  Wykonanie w jeden weekend 10 kompleksowych dekoracji ślubnych to dla niego norma a nie wyzwanie. Od 12 lat dzieli się swoją wiedzą, doświadczeniem i gotowymi trickami i patentami. Dlaczego?…Bo 19 lat temu nikt nie wierzył, że balony to dobry pomysł na biznes, a dekoracje kojarzone były z balonami na weselach w remizach… A dziś dekoracje to must have każdej imprezy, prywatnej czy firmowej, w domu czy na sali. I jak historia Artura i uczestników jego szkoleń pokazuje, to sposób na bardzo dochodowe źródło utrzymania, w którym możliwości są nieograniczone. A liczby same mówią za siebie:

  • Zmiana powierzchni firmy - zaczęliśmy od 18 m2, obecnie mamy ponad 400 m2 i budujemy własny budynek 2000 m2 

  • Zmiana floty - zaczęliśmy od Fiata 126p, obecnie nasza flota to 6 aut

  • Zmiana zatrudnienia - początkowo firma jednoosobowa, obecnie 6

  • Od 2012 roku przeszkolonych ponad 200 osób

  • Wieloletnie relacje z klientami -  pierwsi klienci weseli zamawiają obecne dekoracje na osiemnastki swoich dzieci.

Posiadane certyfikaty ukończonych szkoleń:

  • Szkolenie II-stopnia BARMAN - Konin (uprawnienia międzynarodowe)

  • BACARDI The Master of Rum - Poznań

  • GoDan Balloon Workshop - Warszawa

  • BALONALIA 2007 - Wrocław

  • Projektowanie i Wykonywanie Dekoracji Balonowych BELBAL - Toruń

  • BALONALIA 2008 - Krzyżowa

  • Projektowanie i Wykonywanie Dekoracji Balonowych BELBAL - Bełchatów

  • "Millennium Jam 2008" - Belgia

  • BALONALIA 2009 - Tarnowo Podgórne

  • IV Szkolenie Balonowe "BELBAL-PARTYDECO 2009" - Bełchatów

  • "Podstawowe elementy tkaninowe i kwiatowe w dekoracjach weselnych" DECO SZKOŁA - Zegrze

  • "Marketing, w tym Międzynarodowy, Skuteczna Promocja Internetowa" - Konin

  • Polska Szkoła Florystyczna w Poznaniu - kurs florystyczny dla zaawansowanych - Poznań

  • Akademia DEKOMARR Toruń- szkolenie u florysty Macieja Krzusa

  • School of Deco - Deco Master Professional - szkolenie u Gabi Prządki (ArtSize)

  • School of Deco - Deco Master Professional 2 - szkolenie u Gabi Prządki (ArtSize)

Osiągnięcia konkursowe:

  • 2008 r. finalista "I Mistrzostw Polski w Dekoracjach Balonowych"

  • 2009 r. I Miejsce "II Mistrzostw Polski w Dekoracjach Balonowych"

Ewa Chojnacka

Prywatnie mama trójki dzieci i żona Artura.

W latach 2000 - 2005 Doradca Klienta ds. Sprzedaży Operacji Bankowych p.o. Specjalisty ds. Kontroli i Jakości w oddziale Citibanku w Koninie W latach 2005-2018 Z-ca Dyrektora oddziału mBanku w Koninie. Z powodzeniem łączyła obowiązki związane ze sprzedażą produktów bankowych, prowadzeniem placówki i zarządzaniem zespołem. Przez lata odpowiedzialna za rekrutację i szkolenie nowych pracowników w zakresie procedur i sprzedaży. Pełniąca również funkcję osoby odpowiedzialnej za proces reklamacyjny czyli m.in. rozwiązywanie reklamacji. Odpowiadała za przygotowanie pracowników placówki oraz osiągane wyniki w corocznych badaniach rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” dotyczących  jakości obsługi.

Po 20 latach pracy w bankowości i długim namowom męża w roku 2018 dołączyła do zespołu proARTI początkowo obejmując pieczę nad prowadzeniem sklepu stacjonarnego proARTI (największego sklepu detalicznego w Polsce z asortymentem Party) i internetowego www.proarti.pl, co zaowocowało między innymi znacznym zwiększeniem oferty produktowej, wzrostem sprzedaży hurtowej i widoczności sklepu online, zwiększeniem zasięgów na FB. Aktualnie odpowiedzialna dodatkowo za proces rekrutacji, szkolenie pracowników sklepu, szeroko pojęty obszar B2B - zamówienia, kontakty z dostawcami i kontrahentami. Dla niej nie ma rzeczy nie do zdobycia nawet na wczoraj. :) Ekspert i skarbnica wiedzy w zakresie tworzenia procedur, usprawniania pracy, logistyki, rozwiązywania sytuacji spornych i reklamacji… Podczas szkolenia dzieli się swoją wiedzą bez tajemnic, nie pozostawia pytań bez odpowiedzi. :)

Posiadane certyfikaty ukończonych szkoleń:

  • „Trening aktywnej współpracy - Mój klient (NLP)”,

  • „Podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży”

  • „Technik sprzedaży i pozyskiwania klienta przez telefon”

  • „Aktywne pozyskiwanie klienta przez telefon”,

  • „Efektywna komunikacja”